σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Σάββατο, 16 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 448

Κυκλοφορία: 18/3/2015 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Πώς αλλάζει η καταναλωτική συμπεριφορά το 2015
Η κατανάλωση όλο και πιο πολύ καθοδηγείται από την καρδιά. Αυτή είναι η πρώτη φράση του εισαγωγικού σημειώματος της μελέτης που πραγματοποίησε η Euromonitor International, με θέμα τις σημαντικότερες καταναλωτικές τάσεις το 2015. Όπως τονίζει η υπογράφουσα τη μελέτη, Daphne Kasriel-Alexander, Consumer Trends Consultant, UK, οι επιλογές μας καθορίζονται πλέον σημαντικά από την εικόνα που έχουμε για τις κοινωνικές ους επιπτώσεις, από την τάση για μια αλληλέγγυα οικονομία, αλλά και από την συμπεριφορά που έχουν αναπτύξει οι Millennials.

Βιομηχανία

Miracle Sleeping Cream: Η Garnier αποκαλύπτει την 1η κρέμα ύπνου!
Μετά το λανσάρισμα της BB Cream, η Garnier έρχεται το 2015, με μία ακόμα τεχνολογία εμπνευσμένη από την Ασία, να προσφέρει στις καταναλώτριες ένα προηγμένο τεχνολογικά προϊόν με την αξιοπιστία των εργαστηρίων Garnier: Την 1η αντιγηραντική κρέμα που περιποιείται την επιδερμίδα κατά τη διάρκεια του ύπνου!

Οικονομία

Πορεία σε αναμμένα κάρβουνα
Η φετινή άνοιξη στην Ελλάδα θα είναι πλούσια σε γεγονότα. Το αποτέλεσμα των εκλογών του Ιανουαρίου άνοιξαν τον ασκό του Αιόλου, αλλά παραμένει ακόμη άδηλο το τι θα αφήσουν πίσω τους οι «αέρηδες» που απελευθέρωσαν. Στο μεταξύ, ελπίδες, εκβιασμούς, μαραθώνιες συνεδριάσεις ένθεν και ένθεν των συνόρων, απ’ όλα έχει το μενού της «συμφωνίας-γέφυρα»…

Θεσμικά

GS1 Global Forum
Περισσότερα από 700 στελέχη του GS1 από 90 και πλέον χώρες – μεταξύ των οποίων και του GS1 Association Greece– συναντήθηκαν πρόσφατα στις Βρυξέλλες, προκειμένου να συμμετάσχουν στο GS1 Global Forum, που πραγματοποιήθηκε και φέτος με επιτυχία μεταξύ 9 και 13 Φεβρουαρίου.

Υπηρεσίες

24Η DETROP-5Η OENOS: Ευκαιρίες για… ιερές εξαγωγές!
Τα ελληνικά τρόφιμα-ποτά έχουν δυνατότητες διείσδυσης στη διεθνή αγορά και αύξησης της ζήτησής τους, εφόσον παράγονται με σύγχρονες προδιαγραφές κι έχουν τις απαραίτητες πιστοποιήσεις που ζητά το κοινό στο οποίο απευθύνονται. Το συμπέρασμα αυτό προέκυψε από τις εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν, στο πλαίσιο των εκθέσεων Detrop και Oenos, από τη ΔΕΘ-Helexpo, μεταξύ 26ης Φεβρουαρίου και 1ης Μαρτίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION