σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 437

Κυκλοφορία: 24/3/2014 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Σκλαβενίτης: Σε αναζήτηση ευκαιριών επέκτασης
Στην επέκταση του δικτύου της εντός αλλά και εκτός συνόρων Αττικής θα επιμείνει και φέτος η Σκλαβενίτης, έχοντας καταλήξει ότι για τους ισχυρούς του κλάδου ο μόνος δρόμος ανάπτυξης και επέκτασης του μεριδίου αγοράς υπό συνθήκες παρατεινόμενης οικονομικής κρίσης περνά από την εξάπλωση της παρουσίας τους στην αγορά.

Βιομηχανία

Παγωτά: Η αγορά... πάγωσε;
Τα πάντα είχε φανεί ότι θα πήγαιναν κατ’ ευχήν στην αγορά του παγωτού. Το 2012 οι πωλήσεις σε όγκο σε όλες τις κατηγορίες του αυξήθηκαν κατά 20%, με πρωταθλητές τα οικογενειακά παγωτά (άνοδος 38,5%!). Τα στελέχη των επιχειρήσεων του κλάδου δεν έκρυβαν την αισιοδοξία τους για το μέλλον. Και ήρθε η παταγώδης διάψευση, με πτώση της αγοράς παγωτού στα σούπερ μάρκετ το 2013 κατά 8,9% σε όγκο και 10,7% σε αξία πωλήσεων.

Νομοθεσία

Μέριμνα μείωσης του εξαγωγικού - μεταφορικού κόστους
Ένα ευρύ πλαίσιο διάλογου με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς της αγοράς και με μεγάλες επιχειρήσεις, οι οποίες δρουν καταλυτικά στη διαμόρφωση των συνθηκών ανταγωνισμού στους κλάδους τους, άνοιξε το ΥΠΑΑΝ, προκειμένου να αντιμετωπίσει το υψηλό κόστος διακίνησης των προϊόντων προς στο εξωτερικό, που διατίθενται μέσω ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Οικονομία

Σωρευτικά από το 2008 χάθηκε περίπου ο μισός τζίρος!
Το σύνθημα «έξι χρόνια αρκετά, δεν θα γίνουνε επτά» ήταν από τα δημοφιλέστερα των διαδηλωτών πριν την κατάρρευση της χούντας. Σαράντα χρόνια μετά η ύφεση ήδη έχει συμπληρώσει μια τυραννική εξαετία... Η κυβέρνηση, βέβαια, δεν παύει να διακηρύσσει ότι «η ώρα της ανάπτυξης έφτασε» και ότι το έτος –το έβδομο από την έναρξη της ύφεσης– θα κλείσει για την ελληνική οικονομία με μεγέθυνση της τάξης του 0,6%.

Θεσμικά

SOS για την αναζωογόνηση της γεωργικής μας βιοποικιλότητας
Είναι υπόθεση ευθύνης η διαφύλαξη και αναζωογόνηση της γεωργικής βιοποικιλότητας, η οποία, παρά τον πλούτο της, φθίνει κι απαξιώνεται, προμηνύοντας διατροφική ένδεια και, ίσως, επισιτιστική ανασφάλεια. Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και η Μεσογειακή Διατροφή μπορούν να γίνουν οι πυλώνες για την αναγέννηση της αυθεντικής γεωργικής μας κληρονομιάς, με πολλαπλές ωφέλειες για την κοινωνία, την οικονομία και τις επιχειρήσεις που θα αναλάβουν σχετικές πρωτοβουλίες.

Υπηρεσίες

Nielsen: Εξειδικευμένα σεμινάρια
Όπως κάθε χρόνο, τον Απρίλιο η Nielsen διοργανώνει νέο κύκλο σεμιναρίων εκπαίδευσης στελεχών, με κέντρο την αποδοτική Διαχείριση της Κατηγορίας Προϊόντων και την αποδοτική Διαχείριση των Προωθητικών ενεργειών.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION