σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έντυπη Έκδοση

Marketing Week
Τεύχος: 409

Κυκλοφορία: 1/9/2011 Κυρίως Θέμα: Το κυνήγι του χαμένου τζίρου Διαβάστε Επίσης: «Έκρηξη» παραβάσεων στην αγορά



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Χρηματο οικονομική λειτουργία: Κρίσιμη η διαχείρισή της για τα σούπερ μάρκετ
Η χρηματοοικονομική λειτουργία είναι από τις σημαντικότερες λειτουργίες των επιχειρήσεων, κυρίως επειδή βάσει αυτής της λειτουργίας οι επιχειρήσεις καλούνται να διαχειριστούν το θέμα της ρευστότητας. Σε περιόδους κρίσεων, ύφεσης και μείωσης της κατανάλωσης η περιστολή της ρευστότητας γίνεται βρόχος απειλώντας την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης και συχνά και την υπόστασή της.

Βιομηχανία

Προϊόντα για βρέφη και παιδιά: Η ευαισθησία των γονέων οχυρώνει τις πωλήσεις
Σταθερές έως ελαφρώς πτωτικές είναι στις περισσότερες περιπτώσεις οι πωλήσεις των προϊόντων που καλύπτουν τις ανάγκες της βρεφικής, νηπιακής και παιδικής ηλικίας. Οι επιπτώσεις της οικονομικής ύφεσης και οι αναγκαστικές περικοπές της καταναλωτικής δαπάνης επηρεάζουν μεν τις εν λόγω κατηγορίες, αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό συγκριτικά με άλλες. Όπως φαίνεται, οι δαπάνες για τα είδη της τρυφερής ηλικίας είναι σε υψηλό βαθμό ανελαστικές.

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • Skip Πανίσχυρο Μικρό: Μια πανίσχυρη δόση από τη Solid
  • Nέο Benecol Λευκό: Μείωση της χοληστερίνης από την TBWA\Athens
  • Προϊόντα Proderm: «Στοργή και Proderm»
  • Κατεψυγμένα προϊόντα: Επιστροφή στην κατ’ οίκον διατροφή
Οικονομία

Ο χειμώνας ήδη δείχνει τα δόντια του
Κάτι από παράγκα του Καραγκιόζη θυμίζει τους τελευταίους μήνες το σκηνικό που στήθηκε γύρω από τον ΦΠΑ. Αφού εντός διετίας οι συντελεστές σε πολλά βασικά είδη και κλάδους ολόκληρους υπερδιπλασιάστηκαν, φέρνοντας χιλιάδες επιχειρήσεις στα όρια του πνιγμού, ευθύς με την εφαρμογή του υψηλού συντελεστή σε τρόφιμα και σερβιριζόμενα άρχισαν οι εξαγγελίες για την επερχόμενη μείωσή του, λίγες εκατοστιαίες μονάδες μετά από λίγους μήνες. Και το χάπι χρυσώνεται περαιτέρω με υποσχέσεις για μείωση και των φορολογικών συντελεστών των επιχειρήσεων στο 15%.

Θεσμικά

Συμβιβασμός ή νίκη στα σημεία της βιομηχανίας τροφίμων;
Συμβιβασμός ή νίκη στα σημεία της βιομηχανίας τροφίμων; Η ερμηνεία για τη νέα νομοθεσία, που ενέκρινε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για τις ετικέτες των τροφίμων, είναι θέμα οπτικής γωνίας από την οποία την εξετάζει κανείς. Όμως η δήλωση του Επιτρόπου Υγείας και Προστασίας των Καταναλωτών, κ. John Dalli, ίσως καταδεικνύει ότι, όντως, το lobbying των μεγάλων ευρωπαϊκών επιχειρήσεων παραγωγής τροφίμων ήταν αποτελεσματικό...

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • «Έκρηξη» παραβάσεων στην αγορά
Μόνιμες Στήλες
  • Editorial: Τα μαγαζάκια
  • Αγορά: Νέο Μετρό C&C στην Αχαΐα
  • Αγορά: Τέσσερα νέα ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός
  • Αγορά: Νέο Carrefour, στην Τρίπολη
  • Αγορά: Δυναμική επέκταση του δικτύου ΑΒ
  • Αγορά: GS1 Association-Greece
  • Αγορά: Nielsen: Έντονη απαισιοδοξία παντού
  • Αναδρομή: Επαγγελματική στέγη: Εντείνεται ο τραπεζικός ανταγωνισμός για τα δάνεια
  • Αναδρομή: Ζοφερές οι ημέρες που έρχονται για την οικονομία μας
  • Διεθνή: Ιαπωνία: Αποχώρηση της Tesco
  • Διεθνή: Σερβία: Έγκριση εξαγοράς της Delta Maxi
  • Διεθνή: Ρουμανία: Νέο κατάστημα Selgros
  • Νέα Προϊόντα: UNILEVER: Cif
  • Νέα Προϊόντα: UNILEVER: Skip
  • Νέα Προϊόντα: ΕΥΡΗΚΑ: Oxy Power+
  • Νέα Προϊόντα: HENKEL: Fa
  • Νέα Προϊόντα: FYTRO: Μαρμελάδες
  • Νέα Προϊόντα: MISKO: Ζυμαρικά
  • Νέα Προϊόντα: ΓΙΩΤΗΣ: Sweet & Balance
  • Νέα Προϊόντα: ARLA FOODS: Lurpak
  • Νέα Προϊόντα: ΧΗΤΟΣ: Ζαγόρι
  • Νέα Προϊόντα: UNILEVER: CifΠΙΣΤΙΟΛΑΣ: Agrino

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION