σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 492

Κυκλοφορία: 20/3/2019 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Επαναβιομηχάνιση και επενδύσεις
Σύμφωνα με τους οικονομικούς μας ταγούς, η στήριξη της επαναβιομηχάνισης της χώρας, ιδίως μετά την καταστροφική δεκαετία της κρίσης αποτελεί εθνική προτεραιότητα. Η μετάβαση σ’ ένα ισόρροπο και βιώσιμο βιομηχανικό αναπτυξιακό μοντέλο, σε μια ανταγωνιστική παραγωγική βάση, θα έχει ισχυρή πολλαπλασιαστική επίδραση στην ελληνική οικονομία. Αναγκαία συνθήκη είναι η επαναφορά σε ένα σύστημα ομαλής κυκλοφορίας των διαθέσιμων κεφαλαίων, μέσω της έντασης των επενδύσεων υψηλής παραγωγικότητας στους σημαντικότερους κλάδους του τομέα της μεταποίησης.

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • Διαρθρωτικά ανορθόδοξη η ελληνική αγορά κρέατος
  • Χαλκιαδάκης: Σε περίοδο σταθερότητας
  • Market In: Στρατηγική δυναμικής επέκτασης δικτύου πωλήσεων
  • ΑΒ Βασιλόπουλος: Εντός πλάνων η εκκίνηση του 2019
  • Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη: Οι τρεις στοχεύσεις για το 2019
  • BAZAAR AE: Σημαντικά αποτελέσματα των επενδύσεων
  • OK Anytime Markets AE: Ανάπτυξη δικτύου με τον καταναλωτή στο επίκεντρο
  • MARKET IN: Έντονη δραστηριότητα και στη διετία 2019-2020
  • ΠΕΝΤΕ ΑΕ: Στρατηγική επενδύσεων για οργανική ανάπτυξη
  • Διαμαντής Μασούτης ΑΕ: Επενδύσεις σε δίκτυο, τεχνολογίες, υποδομές
  • Metro ΑΕΒΕ: Με στόχο την επιστροφή αξίας στους πελάτες
  • Lidl Hellas: 100 εκατ. ευρώ ετησίως σε επέκταση και αναβάθμιση δομών & καταστημάτων
  • ΑΒ Βασιλόπουλος ΑΕ: Επενδύσεις σε υποδομές και νέες τεχνολογίες
  • Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης ΑΕΕ: Επενδύσεις 75 εκατ. ευρώ σε μια διετία
  • Επενδύσεις: Ψευδαισθήσεις και ρεαλισμός
  • ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ: Άνω του 1,2 δισ. ευρώ οι επενδύσεις 5ετίας
  • Νίκος Βέττας, Γενικός Διευθυντής, ΙΟΒΕ: Άμεση ανάγκη η αύξηση των επενδύσεων
  • Στέργιος Πιτσιόρλας, Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας & Ανάπτυξης: Χρειαζόμαστε παραγωγικές επενδύσεις, για ποιοτικές θέσεις εργασίας
  • Τα τρόφιμα-ποτά είχαν χαμηλό ρυθμό ανάπτυξης το 2018
  • Πωλήσεις: «Χλιαρή» η εκκίνηση του 2019
  • Δύο νέα OK! Anytime Markets
  • ΑΒ Βασιλόπουλος: Σειρά έτοιμων γευμάτων ΑΒ You'll Love
  • Ο Λ. Παπακοσμάς στο ΔΣ της ΕΥΣ
  • Τρία νέα καταστήματα Lidl
Βιομηχανία

Ζωοτροφές: Κερδίζει μερίδια διανομής το σούπερ μάρκετ
Το σούπερ μάρκετ τα τελευταία χρόνια αυξάνει συνεχώς τη συμμετοχή του στη διανομή των ζωοτροφών για κατοικίδια ζώα συντροφιάς, η συνολική αγορά των οποίων υπερβαίνει τα 120 εκατ. ευρώ ετησίως. Περισσότερο του 1/3 των ποσοτήτων που διανέμονται μέσω του σούπερ μάρκετ αφορούν τις ζωοτροφές ιδιωτικής ετικέτας. Σημαντικά αναπτύσσονται και στην Ελλάδα, σύμφωνα με τη διεθνή τάση, οι πωλήσεις στις υποκατηγορίες των λιχουδιών για σκύλους και των ατομικών μερίδων για γάτες.

Νομοθεσία

Οι αλλαγές για τις εκπτώσεις και την εποπτεία των εταιρειών
Δέσμη αλλαγών σχετικών με το καθεστώς των εκπτώσεων, την εποπτεία των επιχειρήσεων και το πλαίσιο οργάνωσης των εισπρακτικών εταιρειών κινεί το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης. Οι εν λόγω παρεμβάσεις προστίθενται σε μια σειρά άλλων θεσμικών πρωτοβουλιών, τις οποίες ήδη έχει αναλάβει το υπουργείο, αναφορικά με το μετασχηματισμό των επιχειρήσεων –το σχετικό νομοσχέδιο προωθείται στη Βουλή– και την απλοποίηση των διαδικασιών ίδρυσης εταιρειών, για την οποία ήδη έχουν γίνει σημαντικές παρεμβάσεις στο ισχύον πλαίσιο.

Οικονομία

Χειμερινό το κλίμα των οικονομικών προσδοκιών
Ο Ιανουάριος έφερε κρύο στο οικονομικό κλίμα της παγκόσμιας οικονομίας, αλλά και της ελληνικής, αν και οι δείκτες των εγχώριων προσδοκιών ανά κλάδο –εξαιρέσει των υπηρεσιών, που έπεσαν σημαντικά– βελτιώνονται από λίγο έως αξιοσημείωτα, ενόσω και η καταναλωτική εμπιστοσύνη ανακάμπτει κάπως. Ουδόλως διαφοροποιείται, όμως, ο δομικός χαρακτήρας της απαισιοδοξίας των νοικοκυριών, προϊόν της χρόνιας κακοπάθειάς τους από τις πολιτικές της εσωτερικής υποτίμησης.

Θεσμικά

Οι καινοτομίες του ελληνικού σήματος
Τη θέσπιση νέων κανονισμών, με σκοπό την ανάδειξη του ελληνικού σήματος συγκεκριμένων προϊόντων διατροφής, όπως το μέλι, η μπίρα, οι χυμοί και τα αναψυκτικά, προωθεί το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης, ώστε να εδραιωθεί η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα ελληνικά προϊόντα και να ενισχυθούν αφενός η προστασία των συμφερόντων των παραγωγών τους και αφετέρου η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων εντός κι εκτός των εθνικών συνόρων.

Υπηρεσίες

Οι επενδύσεις των αλυσίδων σε τεχνολογία το 2018
Σε μια ακόμα χρονιά που χαρακτηρίστηκε από τον έντονο ανταγωνισμό, το 2018, οι περισσότερες επιχειρήσεις του κλάδου θα έπρεπε λογικά να έχουν αναζητήσει το πλεονέκτημα που, μεταξύ άλλων, προσφέρουν οι τεχνολογίες. Σχετικά απευθυνθήκαμε στις περισσότερες της αγοράς μας και, όπως φαίνεται, κάποιες πράγματι πρόκριναν τις επενδύσεις σε τεχνολογικές λύσεις.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION