σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 499

Κυκλοφορία: 21/11/2019 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Μικρή λιανική: Απ' τους ομίλους αγορών στην «πατρωνία» των μεγάλων
Η πολύχρονη οικονομική κρίση διαμόρφωσε τα χαρακτηριστικά ενός τύπου εμπόρου, ειδικά του μικρομεσαίου τοπικού, αν και όχι μόνο αυτού, το βασικό χαρακτηριστικό του οποίου είναι η απροσδιοριστία του κύκλου επιχειρηματικής δράσης του ανεξαρτήτως προθέσεων, διαθεσιμότητας και ικανοτήτων του και αντιστρόφως ανάλογα με τη μεγέθυνση της τάσης του για καιροσκοπισμό, η οποία τον διακρίνει όχι ως εγγενές ιδίωμα, αλλά σαν επιβεβλημένη από τα πράγματα ανακλαστική προς επιβίωση συμπεριφορά.

Βιομηχανία

Όσπρια-ρύζι: Ανάκαμψη με συγκρατημένη αισιοδοξία
Ο κλάδος των οσπρίων και του ρυζιού μετά από δύο δύσκολα χρόνια κάμψης, ειδικά στην παραγωγή ρυζιού, εμφανίζει θετικά αποτελέσματα. Οι εταιρείες του φέτος αναμένουν αύξηση της παραγωγής και των πωλήσεών τους, ενόσω, ταυτόχρονα, εστιάζουν στην ανάπτυξη των εξαγωγών τους και την αντιμετώπιση αφενός του ανταγωνισμού των χύμα προϊόντων και αφετέρου της πρόκλησης των «ελληνοποιημένων» αμφιβόλου ποιότητας εισαγόμενων οσπρίων και ρυζιών. Στο μεταξύ, επενδύουν στο λανσάρισμα νέων προϊόντων και ποικιλιών προστιθέμενης αξίας.

Οικονομία

Προoϋπολογισμός 2020: Στη δίνη διεθνών και εγχώριων ανασχετικών παραγόντων
Το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού για το 2020, που κατατέθηκε στη Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, εγκεκριμένο από την ΕΕ, προτάσσει μια δημοσιονομική στρατηγική με πρόνοιες για την αύξηση του ρυθμού ανάπτυξης του ΑΕΠ, τη μείωση της υπερφορολόγησης, την ενίσχυση των επενδύσεων και των διαθέσιμων εισοδημάτων και τη στήριξη των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων. Το ότι η εν λόγω στρατηγική εγγυάται, ταυτόχρονα, την παραγωγή πρωτογενούς πλεονάσματος της Γενικής Κυβέρνησης ίσου με 3,5% του ΑΕΠ, συνιστά αντίφαση, δεδομένης της πανθομολογούμενα ανασταλτικής επίδρασης αυτού του δημοσιονομικού στόχου στην οικονομική μεγέθυνση.

Θεσμικά

Παναγιώτης Σταμπουλίδης, Γ. Γ. Εμπορίου & Καταναλωτή: Υπέρ της ελεύθερης οικονομίας και του υγιούς ανταγωνισμού
Τρεις θεσμικές παρεμβάσεις για την ορθότερη λειτουργία της αγοράς προαναγγέλλει στη συνέντευξή του στο σελφ σέρβις ο κ. Παναγιώτης Σταμπουλίδης, Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Καταναλωτή. Όπως αποκαλύπτει, το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων θα βασιστεί στην πολιτική των «ανοικτών δεδομένων» για την καλύτερη ενημέρωση του καταναλωτή, θα δώσει έμφαση στην κωδικοποίηση των ΔΙΕΠΠΥ για την αποτελεσματικότερη διενέργεια των ελέγχων, ενώ μελετά την υιοθέτηση νομοθετικών ρυθμίσεων για την αγορά του franchise, ώστε να διασφαλιστούν αποτελεσματικότερα τα δικαιώματα του franchisee και οι υποχρεώσεις του franchisor.

Management

Ο κ. Γιάννης Λαβδιώτης δ/ντής της Exceed Consulting
Μετά από δέκα χρόνια πετυχημένης συνεργασίας του με την Exceed Consulting-Μ. Φανδρίδης και Συνεργάτες, ο κ. Γιάννης Λαβδιώτης αναβαθμίστηκε σε Senior Partner και ανέλαβε καθήκοντα γενικού διευθυντή.

Υπηρεσίες

Nielsen: Ενίσχυση 12 μονάδων της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα
Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους ανήλθε στις 84 μονάδες, πλησιάζοντας για πρώτη φορά σημαντικά τον ευρωπαϊκό δείκτη, που είναι οι 88 μονάδες.

Μόνιμες Στήλες

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION