σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 497

Κυκλοφορία: 24/9/2019 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Μαζεύτηκαν πολλά σύννεφα και δεν είναι όλα ίδια
Δε φαίνεται να υπάρχει διαφωνία μεταξύ αγοραστών και αναλυτών ότι η μετατόπιση περισσότερων εφαρμογών στο cloud θα συνεχιστεί με αμείωτη ένταση τα ερχόμενα χρόνια. Πώς, όμως, μπορούμε να γνωρίζουμε, ποια είναι η συνολική εικόνα των επιχειρηματικών λειτουργιών, που έχουμε αναθέσει σε διαφορετικούς προμηθευτές;

Βιομηχανία

Προϊόντα για παιδιά & βρέφη: Δημογραφική και οικονομική κρίση κρατούν τον τζίρο γονατισμένο
Το δημογραφικό μας πρόβλημα ως κρίση υπογεννητικότητας, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχει οδηγήσει την αγορά των παιδικών προϊόντων σε χρόνια συρρίκνωση τζίρου. Εναλλακτικές λύσεις τόνωσης των πωλήσεων αναζητούνται με επιτυχία κατά περίπτωση προϊόντων, των οποίων οι χρήσεις υπερβαίνουν τα όρια της εξειδίκευσής τους, όπως τα μωρομάντηλα. Συνεπώς την εν λόγω αγορά εξακολουθούν να την κινούν σε άλλα προϊόντα οι έντονες προωθητικές ενέργειες, σε άλλα η ανελαστικότητα της ζήτησής τους και στο σύνολό τους ο ανταγωνισμός στην εμφάνιση νέων καινοτόμων λύσεων.

Οικονομία

Αφηρημένες και πραγματικές δυνατότητες της ελληνικής οικονομίας
Οι δυνατότητες ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας είναι στο επίκεντρο των συζητήσεων εδώ και πολλά χρόνια. Θεωρητικώς η διάκριση μεταξύ αφηρημένης και πραγματικής δυνατότητας είναι σαφής: Η πραγματική δυνατότητα έχει όρια, όπως η διάνοια, αποβλέποντας να θεμελιώσει την αναγκαιότητα ως προς την πραγματικότητα του αντικειμένου της, ενώ η αφηρημένη δυνατότητα είναι απεριόριστη, όπως η φαντασία –ταυτόχρονα δεν έχει σχέση τόσο με το αντικείμενο που εξηγείται όσο με το υποκείμενο που το εξηγεί…

Θεσμικά

Οι πέντε στοχεύσεις του «νέου» ΥΠΑΝ
Υπό τις εντολές πλέον νέας κυβέρνησης το Yπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, όπως μετονομάσθηκε το υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης, επαναπροσδιορίζει το ρόλο του σε ό,τι αφορά την εποπτεία της αγοράς, αλλά και την ανάληψη πρωτοβουλιών στήριξης της επιχειρηματικότητας.

Υπηρεσίες

PwC: Ναι στις ευκαιρίες απόκτησης ψηφιακών δεξιοτήτων
Ο φόβος μπροστά στην αυτοματοποίηση είναι κοινό γνώρισμα μεταξύ των ατόμων, στα οποία δίνονται λιγότερες ευκαιρίες απόκτησης νέων ψηφιακών δεξιοτήτων, σύμφωνα με την έρευνα «Upskilling Hopes and Fear» της PwC, που πραγματοποιήθηκε με σκοπό την οικονομική ανάλυση των επιδράσεων της αυτοματοποίησης στις θέσεις εργασίας επί δείγματος 22.000 ενηλίκων από έντεκα χώρες απ’ όλο τον κόσμο.

Μόνιμες Στήλες

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION