σελφ σερβις - Μόνιμες Στήλες

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

Μόνιμες Στήλες

Βιβλίο

Το λιανικό εμπόριο: Θεωρία & πραγματικότητες | Αντώνης Γ. Ζαΐρης 23/4, 16:44
Το λιανικό εμπόριο: Θεωρία & πραγματικότητες | Αντώνης Γ. Ζαΐρης
Ένα σημαντικό μέρος της επαγγελματικής δραστηριότητας του Αντώνη Ζαΐρη έχει ως κοινή συνιστώσα την επιχειρηματικότητα σε χώρους που συνδέονται άμεσα ή...

Νέα Προϊόντα

16/10, 14:11
Φακές Beluga: Το χαβιάρι της φακής από την 3αλφα!
Η 3αλφα παρουσιάζει τις μαύρες φακές Beluga. Μικρές, λαμπερές, σε σχήμα χάντρας σαν το χαβιάρι Beluga, είναι πλούσιες σε σίδηρο, φυτικές ίνες και πρωτ...

Αγορά

Τρία νέα My Market στο πεντάμηνο 18/7, 13:22
Τρία νέα My Market στο πεντάμηνο
Το δίκτυο My Market πρόσθεσε τρία νέα καταστήματα στο πρώτο πεντάμηνο του έτους, ανεβάζοντας συνολικά τον αριθμό τους σε 53, ενώ ως το τέλος του έτους...

Editorial

29/10, 14:06
Όχι μίμηση, στρατηγική…
Όπως όλα τα χαρακτηριστικά της ανθρώπινης συμπεριφοράς, αυτό της μίμησης μπορεί να γίνει, υπό συνθήκες, επικίνδυνο.

Διεθνή

19/10, 11:55
Φάρμες στον αστικό ιστό από την Auchan
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του γαλλικού τύπου, η Auchan France εξασφάλισε εκατοντάδες στρέμματα καλλιεργήσιμης γης, μέσω της θυγατρικής της στον κλάδο το...

Αναδρομή

Κράτος & Σούπερ Μάρκετ: Μια ιδιόρρυθμη σχέση 26/7, 13:42
Κράτος & Σούπερ Μάρκετ: Μια ιδιόρρυθμη σχέση
Τον μέσο νου συχνά τον παραπλανούν οι διαστάσεις του ιστορικού χρόνου: Τι σημαίνουν σαράντα έτη εξέλιξης για τις παραστάσεις της καθημερινής ζωής, π...

Κυκλοφορεί το τεύχος 487

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα Οικιακού Καθαρισμού: Ανάκαμψη χωρίς μέλλον

Σε ποσοστό άνω του 50% οι καταναλωτές περιμένουν τη διενέργεια προωθήσεων, για να αγοράσουν το καθαριστικό προϊόν που τους ενδιαφέρει από άποψη αναγκών χρήσης, δίνοντας πλέον μικρή σημασία στη μάρκα. Όχι πως η καινοτομία δεν τους έλκει ή τους αφήνουν αδιάφορους οι digital προκλήσεις, που τους απευθύνουν οι εταιρείες για να τους δελεάσουν, αλλά εφόσον η λιτότητα κάνει κουμάντο στα πορτοφόλια, η μαγεία του μάρκετινγκ ασθενεί. Ασθενή είναι και τα σήματα της ανάκαμψης των πωλήσεων της κατηγορίας φέτ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα


  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION