σελφ σερβις Online

Σάββατο, 30 Μαΐου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

Τεστ αντοχής για κοινωνία και οικονομία Λιανεμπόριο | 20 Μαρτίου 2020 | 10:16 H διαιτέρως ασφαλής ένδειξη ξεσπάσματος μιας κρίσης σε κάθε χώρα με οργανωμένο λιανεμπορικό δίκτυο είναι η αιφνίδια γεωμετρική αύξηση των επισκέψεων στα σούπερ μάρκετ. Στην περίπτωση άκαιρου συναγερμού, ο ανεφοδιασμός των νοικοκυριών με είδη που συνθέτουν ένα... καλάθι στοκαρίσματος γίνεται με όλο και μικρότερη συχνότητα και η αγορά ξαναβρίσκει σταδιακά τους συνήθεις ρυθμούς της.
Διαβάστε το άρθρο

Λιανεμπόριο

26/5, 16:10
Ο COVID-19 ευνοεί την επιστροφή στο hard discount;
Το ερώτημα τίθεται από αναλυτές του IGD, που διαπιστώνουν μια τάση επιστροφής των καταναλωτών σε αγοραστικές συνήθειες του παρελθόντος και ειδικότερα ...

Βιομηχανία

17/3, 10:02
Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;
Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτ...

Νομοθεσία

9/7, 09:34
Η εμπειρία της μείωσης του ΦΠΑ
Μετ’ εμποδίων έγινε από την οργανωμένη λιανική η προσαρμογή των τιμών στα προϊόντα που μειώθηκε ο ΦΠΑ. Πάντως, η ανατιμολόγηση εφαρμόσθηκε στην ώρα τη...

Οικονομία

16/3, 09:44
Έρευνα ΙΕΛΚΑ: Άνεμος αισιοδοξίας στην αγορά των FMCG για το 2020
Τα τελευταία χρόνια το οργανωμένο λιανεμπόριο FMCG υπέστη πολλές και σημαντικές αλλαγές. Η μείωση των πωλήσεων από τις αρχές της δεκαετίας, η οποία συ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Θεσμικά

16/3, 09:57
Έρχεται ο «e-καταναλωτής»
Αντίστροφα μετρά ο χρόνος, προκειμένου το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων να θέσει σε λειτουργία το νέο Παρατηρητήριο Τιμών –ή αλλιώς τον «e-κατανα...

Management

23/4, 09:26
Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Επενδύουμε στην ανάπτυξη
Σε μια πιο ισορροπημένη φορολόγηση των προϊόντων της ζυθοποιίας ευελπιστεί ο κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης, διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ε...

Υπηρεσίες

20/3, 13:16
Αναγκαίο κακό η αύξηση των εργαλείων πληρωμών
Τα σύγχρονα εργαλεία πληρωμών εξελίχθηκαν ερήμην των καταναλωτών με σκοπό κυρίως τον καλύτερο έλεγχο της ροής χρήματος και τη διευκόλυνση των επιχειρη...

Διεθνή

26/5, 16:10
Ο COVID-19 ευνοεί την επιστροφή στο hard discount;
Το ερώτημα τίθεται από αναλυτές του IGD, που διαπιστώνουν μια τάση επιστροφής των καταναλωτών σε αγοραστικές συνήθειες του παρελθόντος και ειδικότερα ...

Προϊόντα

17/3, 10:02
Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;
Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτ...

Παρουσίαση Βιβλίων

23/4, 14:24
Βασικές αρχές διοίκησης | Κυριάκος Χ. Γιαλελής
Πρόκειται για ένα πολύτιμο κωδικοποιημένο εγχειρίδιο, με το οποίο ο αναγνώστης μπορεί να κατανοήσει βασικές έννοιες της οικονομικής επιστήμης και του ...

Κυκλοφορεί το τεύχος 504

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα περιποίησης μαλλιών: Οριακά θετική η ανάπτυξη φέτος

Παράγοντες της βιομηχανίας και του λιανεμπορίου εκφράζουν την αισιοδοξία τους για τις προοπτικές της αγοράς των προϊόντων περιποίησης των μαλλιών, αν και εξέλιξή της φέτος προδιαγράφεται οριακά θετική. Η ομάδα των treatment είναι η μικρότερη στην περιποίηση των μαλλιών, αλλά η ταχύτερα αναπτυσσόμενη και σε αξία και σε τεμάχια. Ενόσω στην πλειονότητά τους τα προϊόντα της κατηγορίας πωλούνται υπό προωθητική πίεση, η καινοτομία τους εστιασμένη στην εξειδικευμένη περιποίηση, έλκει όλο και περισσότερ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION