Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2019
Έχετε ξεχάσει τα στοιχεία εισόδου Συμπληρώστε το Username ή το Email σας για να λάβετε τα στοιχεία πρόσβασης σας
ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ: Μια ανάσα από τα 300 καταστήματα
Με ένα δίκτυο πωλήσεων το οποίο στα τέλη της φετινής χρονιάς θα περιλαμβάνει 299 καταστήματα (293 σήμερα), με παρουσία σε είκοσι νομούς της χώρας και με τζίρο, ο οποίος, όπως εκτιμάται, θα φθάσει φέτος τα 326 εκατ. ευρώ, η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός ξεδιπλώνει τις φιλοδοξίες της, έχοντας πραγματοποιήσει με επιτυχία μέσα σε διάστημα περίπου 17 μηνών τρεις εξαγορές.
ΑΛΜΥΡΑ ΣΝΑΚ: Γεύση ανάκαμψης
Αγορά για τους καταναλωτές όλων των ηλικιών είναι αυτή των αλμυρών σνακ, οι πωλήσεις της οποίας τα τελευταία χρόνια, παρά τις επιπτώσεις της κρίσης που περιόρισαν τις καταναλώσεις της, ανακάμπτουν. Νέοι «παίκτες» μπαίνουν στον ανταγωνισμό της σχετικής κατηγορίας, εμπλουτίζοντας τη γκάμα των προϊόντων της στα ράφια της λιανικής, ενώ παράλληλα αναζητούν την τύχη τους στις εξαγωγές, καθώς η αγορά των σνακ διακρίνεται για τη δυναμική της παγκοσμίως.
Εντός εκτός και επί τα αυτά των μνημονίων
Τα συμπεράσματα του ΣΕΒ μπορούν κάλλιστα να εκληφθούν ως συνηγορία με εκείνα του Γραφείου του Προϋπολογισμού της Βουλής, σχετικά με την εφαρμογή μιας μεταμνημονιακής εθνικής συνταγής μακροπρόθεσμης οικονομικής μεγέθυνσης, χωρίς δανεισμό από τους θεσμούς. Μόνη διαφορά τους είναι η εμμονή του ΣΕΒ για δυσπρόσιτα υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, με πρωσική πειθαρχία στο μνημονιακό μεταρρυθμιστικό κανόνα.
10 θεσμικές παρεμβάσεις για την αγορά
Βαριά, τουλάχιστον από άποψη νομοθετικών παρεμβάσεων, παρουσιάζεται η ατζέντα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή του Υπουργείου Οικονομίας για τους επόμενους μήνες. Κατά το μεγαλύτερο μέρος της εστιάζεται στην επιχειρηματικότητα και τον περιορισμό των διοικητικών-γραφειοκρατικών βαρών, στις σχέσεις της αγοράς με τον καταναλωτή και το πλαίσιο για τη διενέργεια των προσφορών και εκπτώσεων, τον Κώδικα Δεοντολογίας του εμπορίου και τη διαφάνεια στην τιμολόγηση.
Δήμητρα Κατσίπη, IRI: Τα Analytics στην υπηρεσία της αγοράς
Το μεγάλο πλεονέκτημα των μοντέλων Analytics είναι ότι συστηματοποιούν τόσο άμεσα και «έξυπνα» την απειρία πληροφοριών των Big Data, ώστε ο χρήστης τους μπορεί να έχει αληθινές κι όχι υποθετικές απαντήσεις σε ό,τι τον απασχολεί, πράγμα που του δίνει σαφές πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό. Πρόκειται για κάτι σχετικά καινούργιο στην ελληνική αγορά», τονίζει η κ. Δήμητρα Κατσίπη, διευθύντρια πωλήσεων της IRI.
Παναγιώτης Σταμπουλίδης, Γ. Γ. Εμπορίου & Καταναλωτή: Υπέρ της ελεύθερης οικονομίας και του υγιούς ανταγωνισμούΤρεις θεσμικές παρεμβάσεις για την ορθότερη λειτουργία της αγοράς προαναγγέλλει στη συνέντευξή του στο σελφ σέρβις ο κ. Παναγιώτης Σταμπουλίδης, Γενικ... Topics: Βιομηχανία,Λιανεμπόριο,Συνέντευξεις-Πρόσωπα
Νίκος Δασκαλάκης, Πάντειο Πανεπιστήμιο: Τώρα είναι η ευκαιρία των funds!«Είναι πολύ μικρή η περίοδος του κυνηγίου επενδυτικών ευκαιριών από τα funds, η περίοδος δηλαδή στην οποία, ενώ θ’ αγοράζουν στη φτηνότερη δυνατή τιμή... Topics: Συνέντευξεις-Πρόσωπα