Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2019
Έχετε ξεχάσει τα στοιχεία εισόδου Συμπληρώστε το Username ή το Email σας για να λάβετε τα στοιχεία πρόσβασης σας
Νηστίσιμα προϊόντα: Μήνυμα νηστείας πλέον μόνο από την οικονομίαΗ αγορά των νηστίσιμων προϊόντων, που παραδοσιακά ήταν συνδεδεμένη σχεδόν αποκλειστικά με την περίοδο της Σαρακοστής, την τελευταία δεκαετία, με την ανάπτυξη των νέων διατροφικών τάσεων και τη στροφή πολλών ανθρώπων σε ό,τι θεωρείται υγιεινή διατροφή...
1 Μαρτίου 2016 | 12:45
Topics: Special Reports, Προϊόντα
Προϊόντα πρωινού: Εικόνα σταθεροποίησης, ελπιδοφόρες τάσειςΣύνθετες τάσεις, αλλά μάλλον σταθεροποιημένη εικόνα στα γενικά χαρακτηριστικά της παρουσιάζει η αγορά προϊόντων πρωινού, η οποία, πάντως, φαίνεται πως αξιοποιεί νέα εργαλεία μάρκετινγκ επ’ ωφελεία τόσο του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας όσο και των...
3 Νοεμβρίου 2015 | 10:31
Topics: Special Reports, Προϊόντα
Προϊόντα περιποίησης σώματος: Η κάμψη συνεχίζεταιΥπολογίζεται ότι σωρευτικά οι απώλειες πωλήσεων της αγοράς προϊόντων περιποίησης σώματος στη διάρκεια της οικονομικής κρίσης ξεπερνούν το 25%. Κάθε χρόνο η σχετική τάση είναι πτωτική. Το 2014 δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Μπορούμε, λοιπόν, να εκτιμήσουμε π...
9 Σεπτεμβρίου 2015 | 11:27
Topics: Special Reports, Προϊόντα
Σταύρος Λυγερός: Εποχή τεκτονικών γεωπολιτικών αλλαγών«Τόσο η ελληνική όσο και η ελληνοκυπριακή πλευρά, που βλέπουν να δημιουργούνται για πρώτη φορά μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο ευνοϊκότεροι όροι για... Topics: Διεθνή,Συνέντευξεις-Πρόσωπα
Γιώργος Καπόπουλος: Εν κινδύνω όλος ο πλανήτης«Το 2019 η παγκόσμια πολιτική μπαίνει όλο και βαθύτερα σε αχαρτογράφητες περιοχές. Στην ΕΕ ουδείς μπορεί να προβλέψει τις εξελίξεις μετά τις ευρωεκλογ... Topics: Διεθνή,Συνέντευξεις-Πρόσωπα