σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Σάββατο, 29 Φεβρουαρίου 2020

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 502

Κυκλοφορία: 25/2/2020 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Τα επαγγελματικά οχήματα θα είναι η επόμενη στάση της ηλεκτροκίνησης
Αρχικά τα υβριδικά και πιο πρόσφατα τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα έχουν προκαλέσει το ενδιαφέρον των αγοραστών, κυρίως των ιδιωτών. Στον τομέα των επαγγελματικών οχημάτων, η ηλεκτροκίνηση προς το παρόν αφορά μόνο ειδικά οχήματα, οπότε μια αναμενόμενη εξέλιξη είναι η διεύρυνση της χρήσης της στα εκατομμύρια οχήματα που μεταφέρουν εμπορεύματα.

Βιομηχανία

Καφές: Έπεσαν οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ
Τόσο η επαναφορά των προϊόντων καφέ στο χαμηλό συντελεστή του ΦΠΑ 13% τον Μάιο πέρυσι όσο και ο επίμονος προωθητικός πυρετός στην κατηγορία έριξαν τον τζίρο της σε αξία στα σούπερ μάρκετ το 2019. Ωστόσο, οι πωλήσεις έπεσαν και σε όγκο, αν και γενικά εκτιμάται ότι την τελευταία τετραετία η εγχώρια αγορά του καφέ, παρά την επιβάρυνση του προϊόντος με τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης, έχει σταθεροποιηθεί. Ο καφές εξακολουθεί να πληρώνει τη δημοφιλία του με υψηλή φορολόγηση, καθώς περίπου το ένα τρίτο της τελικής τιμής του αναλογεί σε φόρους.

Οικονομία

Έρευνα ΙΕΛΚΑ: Άνεμος αισιοδοξίας στην αγορά των FMCG για το 2020
Τα τελευταία χρόνια το οργανωμένο λιανεμπόριο FMCG υπέστη πολλές και σημαντικές αλλαγές. Η μείωση των πωλήσεων από τις αρχές της δεκαετίας, η οποία συνολικά έφτασε σχεδόν το 25%, οδήγησε αρκετές σημαντικές εταιρείες του κλάδου σε έξοδο από την αγορά, ενώ άλλες ενισχύθηκαν μετά από εξαγορές και συγχωνεύσεις. Τα μηνύματα, όμως, στο τέλος της δεκαετίας της κρίσης είναι αρκετά διαφορετικά, όπως καταγράφονται από τις έρευνες στελεχών και οικονομικού περιβάλλοντος του ΙΕΛΚΑ.

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • ΣΕΒ: Εθνική στρατηγική το σχέδιο «Βιομηχανία 4.0»
Θεσμικά

Έρχεται ο «e-καταναλωτής»
Αντίστροφα μετρά ο χρόνος, προκειμένου το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων να θέσει σε λειτουργία το νέο Παρατηρητήριο Τιμών –ή αλλιώς τον «e-καταναλωτή»–, που θα εντοπίζει τις χαμηλότερες τιμές ανά αγαθό πρώτης ανάγκης στα σούπερ μάρκετ. Κατά πληροφορίες θα αρχίσει να λειτουργεί στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Φεβρουαρίου, σε πρώτη φάση δοκιμαστικά, παρέχοντας τιμολογιακά δεδομένα περίπου για 1.500 κωδικούς τυποποιημένων και φρέσκων προϊόντων, που έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση στα σούπερ μάρκετ.

Management

Όμιλος FDL: Γενική διευθύντρια η κ. Παναγιώτα Σιωρά
Από τις 7 Φεβρουαρίου η κ. Γιώτα Σιωρά ασκεί καθήκοντα γενικής διευθύντριας του ομίλου FDL, που εδρεύει στον Ασπρόπυργο.

Υπηρεσίες

Νικηφόρος Χαραγκιώνης, Χρονογραφική: Το μέλλον ανήκει στις τεχνολογίες
Η «γλώσσα» που θα μιλούν στο μέλλον οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ θα είναι περισσότερο τεχνολογική και λιγότερο διαπροσωπική. Η αγορά της λιανικής θα επενδύσει με μεγαλύτερη ένταση στις προηγμένες τεχνολογίες και τα οφέλη θα είναι πολλά, τόσο για τις ίδιες τις επιχειρήσεις όσο και για τους πελάτες τους, διαπιστώνει στη συνέντευξή του στο σελφ σέρβις ο κ. Νικηφόρος Χαραγκιώνης, CEO της Χρονογραφικής. Περιγράφοντας το μέλλον των συναλλακτικών σχέσεων, υποστηρίζει ότι σήμερα ο Έλληνας καταναλωτής δεν έχει ακόμη αντιληφθεί τα όσα μπορεί να αποκομίσει από τη χρήση των νεο-τεχνολογικών λύσεων στη διαδικασία των αγορών του. Αλλά δεν θα αργήσει.

Μόνιμες Στήλες

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION