σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 503

Κυκλοφορία: 23/3/2020 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Οι πρώτες μεταμνημονιακές ανατιμήσεις
Το καμπανάκι για ανατιμήσεις σε βασικές κατηγορίες προϊόντων είχε χρόνια να ηχήσει στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Οι πρώτες μαζικές αυξήσεις τιμών είναι, ωστόσο, γεγονός από τις αρχές του έτους, μετά την πολυετή οικονομική κρίση και τα μέτρα των τριών μνημονίων (2010, 2012 και 2015), που απαξίωσαν τα εισοδήματα και συρρίκνωσαν τη ζήτηση, υποχρεώνοντας τους περισσότερους παραγωγούς και εισαγωγείς να συγκρατήσουν τις τιμές τους τουλάχιστον μια πενταετία.

Βιομηχανία

Προϊόντα περιποίησης μαλλιών: Οριακά θετική η ανάπτυξη φέτος
Παράγοντες της βιομηχανίας και του λιανεμπορίου εκφράζουν την αισιοδοξία τους για τις προοπτικές της αγοράς των προϊόντων περιποίησης των μαλλιών, αν και εξέλιξή της φέτος προδιαγράφεται οριακά θετική. Η ομάδα των treatment είναι η μικρότερη στην περιποίηση των μαλλιών, αλλά η ταχύτερα αναπτυσσόμενη και σε αξία και σε τεμάχια. Ενόσω στην πλειονότητά τους τα προϊόντα της κατηγορίας πωλούνται υπό προωθητική πίεση, η καινοτομία τους εστιασμένη στην εξειδικευμένη περιποίηση, έλκει όλο και περισσότερους καταναλωτές από την επιλεκτική διανομή στα σούπερ μάρκετ. Η ζήτηση τα τελευταία χρόνια εκδηλώνει όλο και πιο έντονο ενδιαφέρον για προϊόντα με φυσικά χαρακτηριστικά, δημιουργημένα με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη, στόχοι στους οποίους ανταποκρίνονται οι εταιρείες που τα παράγουν.

Οικονομία

Το who is who της αισιοδοξίας
Με στόχο την επαναφορά της Ελλάδας στη θέση της κινητήριας πολιτικοοικονομικής δύναμης στα Βαλκάνια ως «κανονικής ευρωπαϊκής δυτικού τύπου οικονομίας», η κυβέρνηση προχώρησε σε στοχευμένες πολιτικές και νομοθετικές παρεμβάσεις –πάντα βάσει των θεωρητικών παραδοχών του «κοινωνικού φιλελευθερισμού» ή, αλλιώς, της «Νέας Μακροοικονομικής Συναίνεσης» και των δημοσιονομικών περιορισμών από την ενισχυμένη μεταμνημονιακή εποπτεία. Για το μέλλον επικεντρώνεται στην επίτευξη των δημοσιονομικών στόχων, την ενίσχυση του τραπεζικού συστήματος, την προώθηση διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και ιδιωτικοποιήσεων, την προσέλκυση επενδύσεων και τη βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος.

Θεσμικά

Τα μυστικά του «e-καταναλωτή»
Η επίσημη πρώτη για τον ψηφιακό καταναλωτή, την εφαρμογή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων για τα κινητά τηλέφωνα των καταναλωτών, που τους επιτρέπει τη σύγκριση των τιμών στα βασικά αγαθά που διακινούν τα σούπερ μάρκετ, είναι γεγονός. Το application με την επωνυμία «e-καταναλωτής» είναι διαθέσιμο για κάθε ενδιαφερόμενο.

Υπηρεσίες

Αναγκαίο κακό η αύξηση των εργαλείων πληρωμών
Τα σύγχρονα εργαλεία πληρωμών εξελίχθηκαν ερήμην των καταναλωτών με σκοπό κυρίως τον καλύτερο έλεγχο της ροής χρήματος και τη διευκόλυνση των επιχειρηματικών διαδικασιών. Αρχικά οι επιχειρήσεις, που πραγματοποιούν μεγάλο αριθμό συναλλαγών καθημερινά, τα υποδέχτηκαν ευχάριστα. Τώρα ανακαλύπτουν ότι εκτός από δικαιώματα έχουν και υποχρεώσεις. Τα πολύπλοκα συστήματα που υποστηρίζουν το ψηφιακό χρήμα, χρειάζονται συνέπεια σε επενδύσεις για την εξέλιξη τους.

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION