σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Πέμπτη, 19 Ιουλίου 2018

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 485

Κυκλοφορία: 20/7/2018 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Ελληνικό «Ελντοράντο» η ΠΓΔΜ
«Ελντοράντο» αποτέλεσε η ΠΓΔΜ τα τελευταία είκοσι χρόνια για τα ελληνικά κεφάλαια και τις επιχειρήσεις της χώρας μας, καθώς επένδυσαν πάνω από 1 δισ. ευρώ σε όλο το μήκος και το πλάτος της οικονομίας του γειτονικού κράτους. Τα Σκόπια δεν αποτελούν πόλο έλξης μόνο για τις επιχειρήσεις της χώρας μας, αλλά και για τα ελληνικά νοικοκυριά από διάφορες ακριτικές περιοχές της Βόρειας Ελλάδας, αφού καθημερινά χιλιάδες συμπατριώτες μας μεταβαίνουν στους γείτονες, γιατί απλώς παρέχουν φθηνότερα προϊόντα και υπηρεσίες.

Βιομηχανία

ΓΑΛΑΚΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ: Έντονη κινητικότητα σε όλα τα πεδία
Επενδύσεις σε εγκαταστάσεις και σύγχρονες γραμμές παραγωγής, σε νέα καινοτόμα προϊόντα και εξαγορές, αλλά και σε άνοιγμα νέων αγορών στο εξωτερικό συνθέτουν τη δραστηριότητα της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας, η οποία τα τελευταία χρόνια δέχθηκε σημαντικές πιέσεις εξαιτίας της μείωσης της εσωτερικής κατανάλωσης. Η υποχρεωτική αναγραφή της προέλευσης του γάλακτος στις συσκευασίες των προϊόντων που παράγουν οι εγχώριες γαλακτοβιομηχανίες, εφόσον χρησιμοποιούν ελληνική πρώτη ύλη, εκτιμάται ότι θα τις ενισχύσει τουλάχιστον στην εσωτερική αγορά, είτε παράγουν επώνυμα προϊόντα είτε ιδιωτικής ετικέτας.

Νομοθεσία

Σχέδιο Δράσης για την ανασύνθεση των τροφίμων
Εγκύκλιο για την υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης για την ανασύνθεση των προϊόντων τροφίμων εξέδωσε η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Υγείας, με σκοπό τη βελτίωση των διατροφικών συνηθειών του πληθυσμού της χώρας και γνώμονα κυρίως τη μεσογειακή διατροφή.

Οικονομία

Έξοδος καθαρής λιτότητας
Ο τελευταίος μνημονιακός πολυνόμος, που ψηφίστηκε πρόσφατα από τη Βουλή, περιλαμβάνει αλλαγές φορολογικού χαρακτήρα, που, μαζί με τις αόριστες διατυπώσεις περί μείωσης των φορολογικών βαρών, «στοχεύουν», σύμφωνα με τους εισηγητές του, στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων, τη μείωση της ανεργίας, την αύξηση της κατανάλωσης των νοικοκυριών και την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής. Φυσικά, οι εν λόγω μεταβλητές εξαρτώνται από το ρυθμό ανάπτυξης του ΑΕΠ και την εξέλιξη των δημοσιονομικών δεδομένων σταθερότητας κατά τις μνημονιακές και μετα-μνημονιακές δεσμεύσεις της χώρας…

Θεσμικά

Δύο νέα μέλη στην πρωτο-βουλία «Ελλα-δικά Μας»
Στους κόλπους της πρωτοβουλίας «Ελλα-δικά Μας» εντάχθηκαν οι εταιρείες Sativa, με έδρα του Μολάους και αντικείμενο την τυποποίηση αγροτικών προϊόντων, κυρίως βρώσιμες ελιές, και η ιστορική εταιρεία Draculi Coffee, που ειδικεύεται στο σμυρναίικο καφέ από το 1925 –πρόκειται, άλλωστε, για την πρώτη ελληνική εταιρεία καφέ που εντάσσεται στην πρωτοβουλία, η οποία πλέον αριθμεί 44 μέλη.

Management

Kirsty Kean
Visual Merchandising: Εξαιρετικά αποτελέσματα στο κατάστημα, ακόμη και με μικρό budget

Πώς μπορούμε σήμερα να εντυπωσιάσουμε τους πελάτες, να τους καθοδηγήσουμε στην επιλογή προϊόντων και, τελικά, να αυξήσουμε τις πωλήσεις; Σημαντική, στην επίτευξη των παραπάνω στόχων είναι η συμβολή του Visual Merchandising. Η Kirsty Kean, Senior Retail Consultant της Visual Thinking, συμβουλευτικής εταιρείας στον κλάδο του λιανεμπορίου, παρουσίασε στο πρόσφατο συνέδριό μας «The Store» τρόπους αξιοποίησης του Visual Merchandising για την αναβάθμιση συνολικά της αγοραστικής εμπειρίας. Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο σελφ σέρβις, η Kirsty μοιράστηκε μαζί μας τις απόψεις της για την ουσία του VM και τις προοπτικές του.

Υπηρεσίες

Κι όμως, η ενεργειακή διαχείριση μπορεί να γίνει αποδοτικότερη
Στη Φιλανδία περηφανεύονται για αρκετά πράγματα, αλλά όχι για την ηλιοφάνεια. Ωστόσο, η στατιστική δεν πτόησε τη φιλανδική εταιρεία S Group να ανακοινώσει την εγκατάσταση 37.000 φωτοβολταϊκών πάνελ στην οροφή 40 καταστημάτων της. Στόχος της S Group είναι να καλύψει το 80% των αναγκών της σε ηλεκτρική ενέργεια από ιδία παραγωγή μέσω ανανεώσιμων πηγών μέχρι το 2025. Σήμερα το ποσοστό αυτό είναι στο 60% με κύρια πηγή τον άνεμο.

Μόνιμες Στήλες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION