σελφ σερβις - Τα νέα των SYN.KA σούπερ μάρκετ

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Τα νέα των SYN.KA σούπερ μάρκετ

14 Ιουνίου 2018 | 11:16 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Αγορά

Το 2017 οι πωλήσεις των SYN.KA σούπερ μάρκετ ενισχύθηκαν κατά 2%, φτάνοντας τα 175,7 εκατ. ευρώ έναντι 172,4 εκατ. ευρώ το 2016.

Το λειτουργικό αποτέλεσμα του συνεταιρισμού αυξήθηκε κατά 8,82%, στα 3,73 εκατ. ευρώ έναντι 3,43 εκατ. ευρώ το 2016, ενώ τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν αξιοσημείωτα, κατά 23,57%, φτάνοντας τα 2,48 εκατ. ευρώ από 2 εκατ. ευρώ το 2016 και τα κέρδη του μετά φόρων ενισχύθηκαν κατά 17,64%, ανερχόμενα στα 1,55 εκατ. ευρώ έναντι 1,31 εκατ. ευρώ το 2016.

Σήμερα τα μέλη του συνεταιρισμού υπερβαίνουν τα 5.600 και το δίκτυο των SYN.KA αριθμεί 51 καταστήματα. Σημειώνεται ότι ένα ακόμα νέο σούπερ μάρκετ της αλυσίδας, συνολικού χώρου 700τμ, κατασκευάζεται στον κεντρικό δρόμο της Χερσονήσου (Ελ. Βενιζέλου 119).

Η εγκαινίασή του θα γίνει στους επόμενους μήνες. Στις 20 Μαΐου ο SYN.KA εξέλεξε το νέο του ΔΣ, το οποίο αποτελείται από τους κ. Απόστολο και Δημήτριο Αλεξάκη, Η. Γεωργιακάκη, Γ. Κουκουράκη, Παρ. Κουφό, Γ. Μπαουράκη και Εμ. Τσιγκάκη. Στο Εποπτικό Συμβούλιό του εκλέχτηκαν οι κ. Γ. Γεωργακάκης, Αρ. Κορωνάκης, Γ. Μεντάκης, Ευ. Πετράκης και Εμ. Χαζηράκης.

Εξάλλου, στο πλαίσιο της συνεργασίας των SYN.KA σούπερ μάρκετ με την ΚΑΕ Ρεθύμνου Cretan Kings και της φιλανθρωπικής δράσης Assist Αγάπης, τον Μάιο τα καταστήματα του συνεταιρισμού πρόσφεραν προϊόντα και μαγείρεψαν γεύματα για τις ανάγκες του Γηροκομείου Ρεθύμνου. Η δράση θα συνεχιστεί τους επόμενους μήνες προς ενίσχυση των συσσιτίων και άλλων ιδρυμάτων του Νομού Ρεθύμνου.

σελφ σερβις (T. 484)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Αγορές στα σούπερ μάρκετ: Τρεις σημαντικές αλλαγές που έφεραν πανδημία & lockdown In

Η πανδημία του COVID-19 και το επακόλουθο lockdown επηρέασαν πολλές πτυχές της καθημερινότητας των καταναλωτών, ανάμεσα τους και τον τρόπο που αγοράζουν τρόφιμα και γενικά τα είδη παντοπωλείου. Στο πλαίσιο των κυλιόμενων ερευνών του ΙΕΛΚΑ για την πανδημία (έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα 7 κύματα της έρευνας) αναγνωρίστηκαν διάφορες αλλαγές που αφορούν την επίσκεψη των καταστημάτων, τη διαδικασία επιλογής προϊόντων, ακόμα και τις διατροφικές συνήθειες.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION