σελφ σερβις - Απαιτείται σοβαρή προσέγγιση στο food to go

Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Απαιτείται σοβαρή προσέγγιση στο food to go

19 Νοεμβρίου 2018 | 10:56 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Food to Go,News,Διεθνή

Απαιτείται σοβαρή μελέτη και επένδυση στη δημιουργία χώρων πώλησης έτοιμου φαγητού (food to go) στις αίθουσες των σούπερ μάρκετ, ώστε να φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, σε επίπεδο επισκεψιμότητας και κερδοφορίας.

Όπως δείχνει πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε στη Μ. Βρετανία η εταιρεία Harris Interactive για λογαριασμό του περιοδικού The Grocer, στην ερώτηση «Τι είδους food to go μεσημεριανό προτιμάτε να αγοράζετε;», μεταξύ των 1.400 περίπου ερωτηθέντων το 55% απάντησε σάντουιτς, το 27% ζεστό φαγητό, το 8% σαλάτες, το 4% σούπες και το 4% σούσι. Σε όλες τις παραπάνω κατηγορίες τα βρετανικά σούπερ μάρκετ έχουν επενδύσει σημαντικά, με τα ανάλογα αποτελέσματα.

Για παράδειγμα, το ενδιαφέρον των πελατών προσεκλύουν οι χώροι προετοιμασίας και πώλησης σούσι της Waitrose, τα Shusi Daily, που λειτουργούν σε 75 καταστήματά της, και της Asda, που εγκαινιάστηκαν πρόσφατα. Η Tesco έχει εγκαινιάσει πιλοτικά αντίστοιχους χώρους, σε συνεργασία με τη Yo Shushi. Οι κινήσεις αυτές δείχνουν πόσο σοβαρά αντιμετωπίζουν το θέμα οι επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ στην εν λόγω χώρα, ώστε να μην περιορίζουν την προσφορά τους σε μια ποικιλία από έτοιμα σάντουιτς και σε κάποια προπαρασκευασμένα φαγητά, ζεστά ή κρύα.

Σύμφωνα με την Kantar, η αγορά food to go ανέρχεται πλέον σε 25 δισ. λίρες και οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν ήδη μερίδιο 20%. Όμως οι αναλυτές σημειώνουν πως το οργανωμένο λιανεμπόριο κινδυνεύει να χάσει μερίδιο από τις εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες γρήγορου φαγητού, οι οποίες αναπτύσσονται με γοργούς ρυθμούς (από 15% ποσοστό στο σύνολο των επισκέψεων για μεσημεριανό φαγητό πέρυσι σε 13% φέτος).

σελφ σερβις (T. 488)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα για παιδιά & βρέφη: Δημογραφική και οικονομική κρίση κρατούν τον τζίρο γονατισμένο

Το δημογραφικό μας πρόβλημα ως κρίση υπογεννητικότητας, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχει οδηγήσει την αγορά των παιδικών προϊόντων σε χρόνια συρρίκνωση τζίρου. Εναλλακτικές λύσεις τόνωσης των πωλήσεων αναζητούνται με επιτυχία κατά περίπτωση προϊόντων, των οποίων οι χρήσεις υπερβαίνουν τα όρια της εξειδίκευσής τους, όπως τα μωρομάντηλα. Συνεπώς την εν λόγω αγορά εξακολουθούν να την κινούν σε άλλα προϊόντα οι έντονες προωθητικές ενέργειες, σε άλλα η ανελαστικότητα της ζήτησής τους και στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION