σελφ σερβις - Ηνωμένο Βασίλειο: Οι κερδισμένοι της πόλωσης

Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2020

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Ηνωμένο Βασίλειο: Οι κερδισμένοι της πόλωσης

19 Αυγούστου 2013 | 09:21 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Διεθνή

Οι αλυσίδες Aldi, Lidl και Waitrose αύξησαν τα μερίδιά τους στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, κερδίζοντας ποσοστά από μεγάλες αλυσίδες της χώρας, γεγονός που είναι ενδεικτικό μιας πόλωσης η οποία χαρακτηρίζει τελευταία τον κλάδο.

 Η Asda σημείωσε ρεκόρ σε ό,τι αφορά το μερίδιό της το τρίμηνο που έληγε στις 9 Ιουνίου 2013, σύμφωνα με όσα κατέγραψε η Kantar Worldpanel, φθάνοντας το 3,6% (αύξηση 29,9% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο). Παράλληλα, η Lidl κέρδισε μερίδιο 3% και η Waitrose 4,9% (αύξηση 10,4%). Από τις πέντε μεγάλες αλυσίδες, μόνο η Sainsbury αύξησε το μερίδιό της σε ετήσια βάση, από 16,6% σε 16,6%.

Η Tesco είχε μείωση μισής ποσοστιαίας μονάδας, στο 30,5%, και η Asda έπεσε στο 16,9%. Η Morrisons σημείωσε μικρή πτώση, στο 11,6% αλλά οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 1,2%. Ο όμιλος Co-operative εξακολούθησε την πτωτική του πορεία, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 1,3% και το μερίδιό του να πέφτει στο 6,3%. Παρόλα αυτά, η Kantar συμβουλεύει τις αλυσίδες να μην ξεχνούν
πως οι Βρετανοί μπορεί να αναζητούν τις πιο συμφέρουσες αγορές αλλά δεν παύουν να θέλουν ποιοτικά προϊόντα σε ένα ευχάριστο περιβάλλον αγορών.

σελφ σερβις (T. 430)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Αγορές στα σούπερ μάρκετ: Τρεις σημαντικές αλλαγές που έφεραν πανδημία & lockdown In

Η πανδημία του COVID-19 και το επακόλουθο lockdown επηρέασαν πολλές πτυχές της καθημερινότητας των καταναλωτών, ανάμεσα τους και τον τρόπο που αγοράζουν τρόφιμα και γενικά τα είδη παντοπωλείου. Στο πλαίσιο των κυλιόμενων ερευνών του ΙΕΛΚΑ για την πανδημία (έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα 7 κύματα της έρευνας) αναγνωρίστηκαν διάφορες αλλαγές που αφορούν την επίσκεψη των καταστημάτων, τη διαδικασία επιλογής προϊόντων, ακόμα και τις διατροφικές συνήθειες.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION