σελφ σερβις - Delhaize: Για 2η φορά βραβεύεται για την Έκθεση ΕΚΕ

Σάββατο, 8 Αυγούστου 2020

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Delhaize: Για 2η φορά βραβεύεται για την Έκθεση ΕΚΕ

14 Δεκεμβρίου 2011 | 14:34 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Διεθνή

Delhaize: Για 2η φορά βραβεύεται για την Έκθεση ΕΚΕ

Ειδικοί κριτές που ανέλαβαν το συγκεκριμένο καθήκον, αφού ορίστηκαν από το Institute Belge des Reviseurs d’ Enterprise, το Business and Society (επιχειρήσεις που προωθούν την επιχειρηματική κοινωνική ευθύνη ) και το δίκτυο Kaury (που επίσης υποστηρίζει τις δραστηριότητες ΕΚΕ) βράβευσαν την αλυσίδα Delhaize για την καλύτερη Έκθεση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης 2010.

[Βέλγιο] Η Delhaize βραβεύεται με το συγκεκριμένο βραβείο στην κατηγορία των μεγάλων επιχειρήσεων για δεύτερη φορά (η πρώτη ήταν το 2008). Για την Delhaize, όπως δηλώνει ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας κ. Pierre-Olivier Beckers, η εταιρική κοινωνική ευθύνη αποτελεί την έκφραση του τρόπου που η επιχείρηση θέλει να λειτουργεί και να αναπτύσσεται.

Αποτελεί έναν από τους τρεις πυλώνες του New Game Plan, του στρατηγικού σχεδίου του ομίλου, μαζί με την Ανάπτυξη και την Αποδοτικότητα. Το 2008, δήλωσε ο κ. Beckers, η Delhaize ανέπτυξε μια στρατηγική ΕΚΕ που στηριζόταν σε έξι άξονες: την υγιεινή διατροφή, την ασφάλεια των τροφίμων, την υπεύθυνη προμήθεια πρώτων υλών, τη υγεία και την ποιότητα ζωής των συνεργατών, την εξέλιξή τους και την κλιματική αλλαγή. Η ανάπτυξη πάνω σε αυτούς τους άξονες ισχυροποίησε την εταιρεία σε όλους τους τομείς.

Το 2010, για παράδειγμα, στον τομέα της προώθησης της υγιεινής διατροφής, η Delhaize Βελγίου προσάρμοσε τις συνταγές παραγωγής σχεδόν 2.000 προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, μειώνοντας το αλάτι, τη ζάχαρη και τα λιπαρά κατά αρκετούς τόνους, ενώ υλοποίησε σημαντικές πρωτοβουλίες στο θέμα της επιλογής προμηθευτών, στο πλαίσιο στήριξης της υπεύθυνης αλιείας.

σελφ σερβις (T. 412)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Παγωτό: Άλλους δρόσισε κι άλλους έκαψε, λόγω Covid-19

Η άνοδος των πωλήσεων παγωτού στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τετράμηνο φέτος ήταν εκπληκτική, 20% σε αξία, δεδομένης της σύμπτωσης του lockdown, στη διάρκεια του οποίου η οργανωμένη λιανική έκανε χρυσές δουλειές, με την έναρξη της σεζόν του προϊόντος. Όμως, για τη μικρή λιανική και τον τουρισμό, που δημιουργούν ένα χρυσό μερίδιο για τη βιομηχανία παγωτού τα καλοκαίρια, οι επιπτώσεις είναι βαριές και μακροπρόθεσμες, ενόσω ένα πιθανό δεύτερο κύμα της πανδημίας εντείνει την αβεβαιότητα…

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION