Εξηγώντας το γιατί το επώνυμο εμφιαλωμένο ελληνικό κρασί πωλείται ακριβά, ο κ. Τάσος Αθανασόπουλος, εμπορικός διευθυντής της Ελληνικά Κελλάρια Οίνων Δ. Κουρτάκης ΑΕ, αναφέρεται στους υψηλούς φόρους, το μεταφορικό κόστος, όπως και σε μια τάση επίδειξης του πελάτη, που την εκμεταλλεύεται δεόντως η εστίαση. Επισημαίνει δε ότι η προτίμηση του χύμα κρασιού αντιμετωπίζεται μόνο με την εκπαίδευση του καταναλωτή, ενώ τονίζει ότι, αν και οι οινοποιοί στοχεύουν στρατηγικά στις διεθνείς αγορές, η γραφειοκρατία δυσκολεύει τις εξαγωγές.