σελφ σερβις - Coca-Cola Τρία Έψιλον: Ολοκληρώθηκε το Mega-Plant

Σάββατο, 8 Αυγούστου 2020

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Ολοκληρώθηκε το Mega-Plant

16 Ιουλίου 2018 | 12:41 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Αγορά,Επενδύσεις

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον ολοκλήρωσε την επένδυση ύψους 24 εκατ. ευρώ στο Mega-Plant, δηλαδή το μεγαλύτερο εργοστάσιό της αναψυκτικών-χυμών –βρίσκεται στο Σχηματάρι–, μέσω του οποίου θεμελιώνεται το νέο παραγωγικό και διανεμητικό μοντέλο της, που αποβλέπει στη «διαρκή ανάπτυξη», σηματοδοτώντας «την ισχυρή εμπιστοσύνη της ίδιας και του ομίλου Coca-Cola HBC στην Ελλάδα», σύμφωνα με την ανακοίνωσή της.

Ειδικότερα, το σχετικό μοντέλο που εισάγεται με το Mega-Plant, της επιτρέπει να αυξάνει σταθερά την παραγωγική και εξαγωγική της δράση, καθώς το Σχηματάρι γίνεται πλέον ο κόμβος διακίνησης περισσότερων των 540 προϊόντων της. Στις 17 γραμμές παραγωγής του εργοστασίου, λειτουργίας όλο το 24ωρο, με αποθηκευτική ικανότητα χώρου 30.000τμ, παράγεται το 100% των χυμών και το 96% των αναψυκτικών της εταιρείας, ικανοποιώντας το 100% των εξαγωγών της σε 11 χώρες –σε Βουλγαρία, Γερμανία, Ελβετία, ΗΠΑ, Ιταλία, Κόσοβο, Κύπρο, Ουγγαρία, Ρουμανία, Σερβία και Τσεχία.

Σημειώνεται ότι από το Σχηματάρι καλύπτεται το 100% των αναγκών της Βουλγαρίας στην Coca-Cola και τη Sprite σε κουτιά αλουμινίου, ενώ διακινείται το 75% του όγκου των εγχώριων πωλήσεων. Εξάλλου η νέα μονάδα, μια από τις σημαντικότερες της Βοιωτίας, παρέχει σταθερή απασχόληση σε 400 εργαζόμενους.

Η ανακοίνωση της ολοκλήρωσης του επενδυτικού προγράμματος έγινε παρουσία του υφυπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης, κ. Στέργιου Πιτσιόρλα, της αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Φανής Παπαθωμά και του προέδρου του ομίλου Coca-Cola HBC, κ. Αναστάσιου Δαυίδ.

σελφ σερβις (T. 485)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Παγωτό: Άλλους δρόσισε κι άλλους έκαψε, λόγω Covid-19

Η άνοδος των πωλήσεων παγωτού στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τετράμηνο φέτος ήταν εκπληκτική, 20% σε αξία, δεδομένης της σύμπτωσης του lockdown, στη διάρκεια του οποίου η οργανωμένη λιανική έκανε χρυσές δουλειές, με την έναρξη της σεζόν του προϊόντος. Όμως, για τη μικρή λιανική και τον τουρισμό, που δημιουργούν ένα χρυσό μερίδιο για τη βιομηχανία παγωτού τα καλοκαίρια, οι επιπτώσεις είναι βαριές και μακροπρόθεσμες, ενόσω ένα πιθανό δεύτερο κύμα της πανδημίας εντείνει την αβεβαιότητα…

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION