σελφ σερβις - Anuga FoodTec: Έμφαση στην ασφάλεια τροφίμων

Σάββατο, 4 Απριλίου 2020

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Anuga FoodTec: Έμφαση στην ασφάλεια τροφίμων

27 Ιανουαρίου 2012 | 11:05 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Εκθέσεις

Σε συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη τον Νοέμβριο, ο κ. Matthias Schluter, project manager της Anuga FoodTec, αναφέρθηκε εκτενώς στη σημασία της προσφοράς ασφαλών τροφίμων υψηλής ποιότητας και στη συμβολή της έκθεσης, που διοργανώνεται φέτος στην Κολωνία μεταξύ 27 και 30 Μαρτίου, στην προβολή και προώθησή τους.

Φέτος η 6η Anuga FoodTec θα παρουσιάσει όλα τα ση΅αντικά ζητήματα του κλάδου σε τρεις βασικούς πυλώνες: Παραγωγική διαδικασία, Συσκευασία και Ασφάλεια Τροφί΅ων. Οι ενότητες αυτές θα παρουσιαστούν σε ξεχωριστές αίθουσες. Συνολικά η Anuga FoodTec 2012 θα καταλα΅βάνει ΅ία ΅ικτή επιφάνεια 127.000 τμ. Περισσότερες από 800 επιχειρήσεις είχαν ήδη δηλώσει συμμετοχή μέχρι τις αρχές Νοεμβρίου, ενώ περισσότερες από 200 ήταν οι επιχειρήσεις που θα εκπροσωπηθούν για πρώτη φορά στην έκθεση. Αξιόλογη είναι και η συμμετοχή της Ελλάδας.

Οι διοργανωτές υλοποιούν στοχευ΅ένες ενέργειες ΅άρκετινγκ, όπως για παράδειγ΅α, στις θε΅ατικές ενότητες της ΅εταποίησης ποτών, γάλακτος και κρέατος. Στο πλαίσιο αυτό εστιάζουν κυρίως σε δύο στόχους: Να ανοίξουν στους εκθέτες νέους δρόμους ανάπτυξης ακό΅α και πέρα από τον βασικό το΅έα δραστηριοποίησής τους και να δώσουν κίνητρα σε νέους επισκέπτες να επισκεφθούν την έκθεση.

Αυτός είναι και ο λόγος που επιλέχθηκε, για παράδειγμα, η ανάπτυξη της ενότητας «Ασφάλεια Τροφί΅ων», με ιδιαίτερη βαρύτητα στα συστήματα ποιοτικού ελέγχου. Για το 2012 αναμένεται μία αισθητή αύξηση των επισκεπτών από την Ευρώπη.

σελφ σερβις (T. 413)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION