σελφ σερβις - Πάνω από το 50% των καταναλωτών κάνει επιλογές με οικολογικά κριτήρια

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Πάνω από το 50% των καταναλωτών κάνει επιλογές με οικολογικά κριτήρια

20 Δεκεμβρίου 2019 | 12:12 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή,Ενέργεια/Περιβάλλον,Έρευνα

Αυξημένη συνειδητοποίηση της σύνδεσης κατανάλωσης-περιβαλλοντικών επιπτώσεων κατέγραψε η ετήσια έρευνα Consumer Conditions Scoreboard της Ευρωπαϊκής Ένωσης (έρευνα για τις καταναλωτικές συνθήκες) για το 2019.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 59% των καταναλωτών στη Δ. Ευρώπη λαμβάνει υπόψη του την επίδραση των αγορών προϊόντων και υπηρεσιών στο περιβάλλον, με το αντίστοιχο ποσοστό που αφορά την Αν. Ευρώπη να διαμορφώνεται λίγο χαμηλότερα, στο 57%. Σημαντικό είναι επίσης και το εύρημα που αφορά στην αναγνώριση από τους λιανέμπορους (σε ποσοστό 71%0 της σημασίας των περιβαλλοντικών ισχυρισμών στις προτάσεις που απευθύνονται στο καταναλωτική κοινό.

Συνολικά σε ό,τι αφορά τις καταναλωτικές συνθήκες, η έρευνα καταγράφει μείωση της ψαλίδας μεταξύ των διαφορετικών περιοχών της ΕΕ, που προκύπτει από την πτωτική τάση των σχετικών δεικτών στη Δυτική Ευρώπη και την αντίστοιχη ανοδική σε χώρες της Νότιας και Ανατολικής Ευρώπης.

Παρόλα αυτά, οι ερευνητές σημειώνουν πως η διαφορά μεταξύ της Σουηδίας, που βρίσκεται στο ανώτατο άκρο με 71%, και της Κροατίας που έχει δείκτη 53%, παραμένει σημαντική. Επίσης, πάνω από τα 2/3 των καταναλωτών (70%) δήλωσαν πως πιστεύουν ότι οι λιανέμποροι σέβονται τα δικαιώματά τους, ενώ οι λιανέμποροι δήλωσαν πως θεωρούν εύκολη την προσαρμογή τους στη σχετική νομοθεσία.

Στην έρευνα, καταγράφεται επίσης η ανάπτυξη των online αγορών στην ΕΕ, με ποσοστό 60% των καταναλωτών να πραγματοποιούν ψηφιακές αγορές το 2018, σημειώνοντας ανοδική τάση, παρά τις σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ των χωρών: 84% ήταν το σχετικό ποσοστό μεταξύ των Δανών, ενώ 20% ήταν το ποσοστό των Βουλγάρων και των Ρουμάνων online αγοραστών.

σελφ σερβις (T. 500)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα περιποίησης μαλλιών: Οριακά θετική η ανάπτυξη φέτος

Παράγοντες της βιομηχανίας και του λιανεμπορίου εκφράζουν την αισιοδοξία τους για τις προοπτικές της αγοράς των προϊόντων περιποίησης των μαλλιών, αν και εξέλιξή της φέτος προδιαγράφεται οριακά θετική. Η ομάδα των treatment είναι η μικρότερη στην περιποίηση των μαλλιών, αλλά η ταχύτερα αναπτυσσόμενη και σε αξία και σε τεμάχια. Ενόσω στην πλειονότητά τους τα προϊόντα της κατηγορίας πωλούνται υπό προωθητική πίεση, η καινοτομία τους εστιασμένη στην εξειδικευμένη περιποίηση, έλκει όλο και περισσότερ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION