σελφ σερβις - ΟΠΑ: Δια βίου μάθηση επί των πωλήσεων

Τρίτη, 26 Μαρτίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

ΟΠΑ: Δια βίου μάθηση επί των πωλήσεων

18 Σεπτεμβρίου 2018 | 14:57 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Εκπαίδευση

Στο πλαίσιο της δημιουργίας του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ), αρχίζει τον Οκτώβριο υπό την αιγίδα του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδας (ΙΠΕ) το πρώτο εξ αποστάσεως πρόγραμμα κατάρτισης υπό τον τίτλο «Κατάρτιση Πωλήσεων-ΙΠΕ», διάρκειας 80 ωρών και κόστους 680 ευρώ.

Απευθύνεται σε όλα τα νυν και τα επίδοξα στελέχη των πωλήσεων, προσφέροντας συστηματική και ολοκληρωμένη σχετική εκπαίδευση.

Οι ενότητές του σχετίζονται εξειδικευμένα με το μάρκετινγκ, τις τεχνικές και διαδικασίες της πώλησης, τους διαφορετικούς τύπους πώλησης, την εξυπηρέτηση πελατών και τη διαχείριση παραπόνων, τους Key account customers, την προώθηση των πωλήσεων, καθώς και τη διενέργειά τους στην ψηφιακή εποχή, με διδάσκοντες τους κ. Γ. Μπάλτα, επιστημονικό υπεύθυνο του προγράμματος, Βλ. Σταθακόπουλο, Γ. Αυλωνίτη και Κ. Λιονάκη, καθηγητές στο Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του ΟΠΑ, τον κ. Αντ. Ζαΐρη, διδάκτωρα Οικονομικής Κοινωνιολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, και την κ. Χρ. Γιακουμάκη, διδάκτορα στο Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του ΟΠΑ.

Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης και επιτυχούς ολοκλήρωσης από το ΟΠΑ και το ΙΠΕ.

σελφ σερβις (T. 486)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Αγορά καφέ: Σταθεροποίηση, αισιοδοξία και επενδυτική κινητικότητα

Η αγορά του καφέ ισορροπεί δύσκολα μεταξύ των πιέσεων της φορολογικής επιβάρυνσης του προϊόντος και της σταθερής προτίμησής του από το καταναλωτικό κοινό: Ενώ οι πωλήσεις της κατηγορίας πέρυσι μειώθηκαν σε όγκο, σε αξία αυξήθηκαν. Τούτο γεννά αισιοδοξία μολονότι το άθροισμα των απωλειών, λόγω του ειδικού φόρου, της έντασης των προωθήσεων και της αύξησης του μεριδίου του καφέ ιδιωτικής ετικέτας, δεν την αιτιολογεί σαν κάτι περισσότερο από ικανοποί- ηση για την επίτευξη ενός επιπέδου σταθεροποίηση...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION