σελφ σερβις - Aldi USA: Online εξυπηρέτηση παραγγελιών σε εθνικό επίπεδο

Σάββατο, 4 Απριλίου 2020

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Aldi USA: Online εξυπηρέτηση παραγγελιών σε εθνικό επίπεδο

19 Οκτωβρίου 2018 | 11:56 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Online,Διεθνή

Παρά το γεγονός ότι η παράδοση online αγορών δεν αποτελεί συνήθη πρακτική των εκπτωτικών αλυσίδων, σύμφωνα με τον IGD η σχετική υπηρεσία αναπτύσσεται από την Aldi με γοργούς ρυθμούς στις ΗΠΑ.

Η αλυσίδα ξεκίνησε τη συνεργασία της με την Instacart, την on-demand delivery εταιρεία, το 2016. Πέρυσι, διεύρυνε το πιλοτικό της πρόγραμμα σε νέες περιοχές της χώρας. Η επιτυχία του οδήγησε στην απόφαση της εξάπλωσής του σε εθνικό επίπεδο και σήμερα η υπηρεσία παραδόσεων των παραγγελιών που γίνονται online θα είναι διαθέσιμη σε πάνω από 1.800 καταστήματα, σε 35 πολιτείες, έως τα μέσα Νοεμβρίου. Ένας αυξανόμενος αριθμός λιανεμπόρων προσφέρει τη συγκεκριμένη υπηρεσία, συχνά σε συνεργασία με άλλες εταιρείες όπως η Instacart, ώστε να διασφαλιστεί η ταχύτερη ανάπτυξή της.

Οι περισσότεροι από τους μεγάλους λιανέμπορους των ΗΠΑ διεύρυναν τη συνεργασία τους με την Instacart το τελευταίο 12μηνο, συμπεριλαμβανομένων των Kroger, Albertsons και Publix. Η συνεργασία με την Instacart επιβαρύνει ελάχιστα τη λειτουργία των φυσικών καταστημάτων, επιτρέποντας στην Aldi να βελτιστοποιήσει τις προσφερόμενες υπηρεσίες, ενώ παράλληλα επωφελείται από τους πελάτες που φέρνει στα καταστήματά της η online δραστηριότητα.

σελφ σερβις (T. 487)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION