σελφ σερβις - Mondelēz: Πρόγραμμα «Top to Top»

Σάββατο, 4 Απριλίου 2020

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

Mondelēz: Πρόγραμμα «Top to Top»

23 Οκτωβρίου 2019 | 11:57 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Αγορά

Το πρόγραμμα «Top to Top» της Mondelēz, που πραγματοποιείται για τρίτη συνεχή χρονιά, δίνει την ευκαιρία σε νέους να έρθουν σε άμεση επαφή με την εταιρεία, τα στελέχη της και τον τρόπο λειτουργίας της και, μαθαίνοντας διάφορες πτυχές της επιχειρησιακής δραστηριότητάς της, να δοκιμάσουν τις γνώσεις και τις ικανότητές τους.

Οι συμμετέχοντες που ξεχωρίζουν, περιλαμβάνονται σε shortlist για θέσεις εργασίας στη εταιρεία. Σημειώνεται ότι η Mondelēz φέτος έλαβε τη δεύτερη θέση στη συνολική κατάταξη όλων των επιχειρήσεων σε όλους τους κλάδους που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα ως κορυφαία επιλογή των νέων για τη μελλοντική τους απασχόληση, ύστερα από άνοδο τριών θέσεων σε σχέση με την προηγούμενη έρευνα.

Εξάλλου, τον Οκτώβριο φέτος η Mondelēz International γιορτάζει ένα χρόνο από την έναρξη της παρουσίασης του νέου παγκόσμιου «Σκοπού» της να «δίνει τη δυνατότητα στους ανθρώπους να απολαμβάνουν το σνακ τους με σωστό τρόπο.» Ο εν λόγω «Σκοπός» απηχεί την υπόσχεσή της να προσφέρει «το σωστό σνακ, την κατάλληλη στιγμή, φτιαγμένο με το σωστό τρόπο» και είναι μέρος της δέσμευσής της να παράγει ένα ευρύ φάσμα υψηλής ποιότητας σνακς από βιώσιμες πρώτες ύλες. Σημειώνεται ότι τα σνακ «ελέγχου μερίδας» της εταιρείας αποφέρουν το 15% των παγκόσμιων καθαρών εσόδων της.

σελφ σερβις (T. 498)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION